Touch

Levná bižuterie, centrum Barcelony.

VÝHRA

  • Levná bižuterie nemusí být ulepená nápisy „sleva“ a fotkami usmívajících se lidí – k člověku, který nemá peníze by se nemělo automaticky přistupovat jako k idiotovi nebo praseti.
  • Celá prezentace na první pohled zdůrazňuje, že tu jde o nízké ceny, ale vše je v jedné barvě. Ta jednak chytá oko a jednak vytváří přitažlivou harmonii. Hlavní prostor dostává jednoduše cena – je zvětšená jak na jednoduchém polepu zevnitř výlohy, tak na každé položce, která je vystavená.
  • Barvy černá, bílá a béžová jsou obvykle spojené s luxusem. V kombinaci s očividně nízkou cenou vytváří dojem, že jde o speciální značku, která nabízí víc, než ostatní (to je v komunikaci klíčové).
  • Celé prezentaci pomáhá také bodové osvětlení a černé pozadí, což jsou také vizuální atributy luxusu.

RISK

  • S dojmem luxusu to není potřeba přehánět, aby nedošlo na nechtěnou parodii – v tomhle se vyplatí držet se při zemi bez přezlacených nebo perleťových šíleností.