Mòris

Bar, centrum Gentu.

Když záchodky mění pravidla hry.

VÝHRA

  • Bar maximálně využívá původního řešení prostoru a surových materiálů. Tím ale zapadá do hipsterské módy a je třeba se něčím odlišit. Hlavní těžiště odlišení značky je tedy v designu záchodků.
  • Záchody tvoří zcela jiný svět s futuristickou atmosférou disko klubu s neony jako kontrast ke středověké atmosféře zbytku baru. Na tento kontrast návštěvníka nikdo předem neupozorní v logotypu nebo jiných materiálech, tím spíš na svůj zážitek nezapomene a pošle jej dál. (WOMM strategie)
  • Úzký nízký vchod a skromný prostor u baru se v druhé místnosti velkoryse rozšiřuje do výšky, to vytváří spíš dojem luxusu, než stísněné ho starého baru.
  • Nábytek je řešený jednoduše a moderně, bez historizujících prvků, které by prostor pohřbily do přiblblé romantické nostalgie.

RISK

  • Branding venku je opravdu nenápadný. Bar ale má svůj vnitřní vizuální koncept a v časech google navigace doopravdy není potřeba bar ztrapňovat příliš řvavou prezentací. Bez konceptu se to ale neobejde.