Hercilein

Galanterie a oděvy, centrum Vídně.

VÝHRA:

  • Laktační koncept dovedený do naprostého maxima. Textilní vzory, staromilská dlažba, harmonické barvy, interiéru nechybí žádný z atributů běžné představy ideálního dětského pokoje (plyšáci, měkké nažloutlé světlo, historizující a historický nábytek…). Vše přesně na míru cílové skupině matek nejmenších dětí.
  • Místo claimu „máme osobní přístup“ tu osobním přístupem žijí. Promítá se i do nejmenších detailů (cenovky jsou ručně nadepsané na speciálním papíru). Původní parkety citlivě doplňuje nová dlažba na míru prostoru a nedostatkům parket.
  • Různá délka lamp nad nabídkou látek příjemně narušuje rigidně přesné skládání a zajišťuje, že se zákazník nebojí na věci sáhnout a vyzkoušet.

RISK:

  • Podobná prezentace na fasádě může být pro některé domy příliš těžká a výrazná
  • Kombinování světelné prezentace, grafiky a produktové instalace je velký risk, tady to zachraňuje jednotná barevnost a velká plocha výkladců.