Happy Pills

Sladkosti, centrum Barcelony (SP).

VÝHRA:

  • Spásonosně silný koncept. Obyčejná prodejna sladkostí s originálním názvem připomínající antidepresiva. Ukájení chuťových buněk jako lék sám o sobě.
  • Koncept doplňuje vtipný návod k použití na stěně u vstupu (polep z řezané grafiky).
  • Zákazník si vybírá „medicínu“ pomocí rukavic do papírového kornoutku nebo do dárkových balení v podobě lahviček na léky a kufříků – ideální dárek na poslední chvíli.
  • Jasné, zářivé světlo, bílá barva a průhledné nádobky jako imitace lékárenského prostředí.
  • Zboží má ze své podstaty barev až běda, jako jednotící barva pak stačí zářivá růžová v logotypu.

RISK:

  • Vytvoříte tak sterilní prostředí, že se k vám lidi budou bát. Zářivý interiér tu kompenzuje hravost nápadů.
  • Pozor na typizované prvky (např. zelený kříž pro lékárny atd.) – není radno je zneužívat a mást lidi přílišnou podobností.