Úspěch bez nabídky na fasádě [GO]
Vietnamské bistro, centrum Brna. Foto: Kiva

VÝHRA
- Vietnamské bistro, které se vyhýbá mastným svítícím cedulím a nadbytečným označením (označení tvoří jen minimalistická výstrč s názvem, nikoli zaměřením provozovny)
- Hlavními aktéry jsou úroveň kuchyně a design interiéru. Prostor byl náročný na zpracování do uživatelský příjemné podoby (nízké stropy v patře a úzký prostor v přízemí). O skvělé provedení se postaral architekt a grafický designér Martin Hrdina.
- Důležitá je také lokalita a cenové nastavení – potom není nutné investovat do prezentačních nástrojů na fasádě.
- Ze začátku se povedlo nabudit očekávání na soc. médiích natolik, že se po otevření stály fronty na sednutí.
- Koncept je pravá vietnamská „pouliční kuchyně“ – v tomto stylu jede celý koncept zážitku návštěvníka (rušno, často vedro, v přední části jen barové posezení atd.)
- Design interiéru se točí kolem dřeva (od slova „Go“ po tisky na světlech a letokruhy na stolech)
- Před provozovnou není „áčko“, výloha není popsaná nabídkou a bistro ani nenabízí levnější polední menu, přesto je často obtížné zde sehnat místo na sednutí.
RISK
- Budete chtít mít všechno hned a nedotáhnete koncept do detailů – pak to nebude uvěřitelné a zážitek nebude tak kvalitní, aby jej uživatel někomu chtěl předat.
- Dejte pozor na lokalitu a cenové nastavení. Pokud potřebujete několik cedulí a výraznou prezentaci na fasádě, pak je dost pravděpodobné, že něco děláte špatně.