Dille & Kamille

Domácí potřeby, Gent.

VÝHRA

  • Značka nabízející domácí potřeby a jiné zboží (hygienické potřeby, potraviny, hračky…). Na trhu funguje od roku 1974, v současné době má kolem 30 provozoven v Holandsku a Belgii.
  • Zásadní prvek pojící všechny provozovny je výrazná černobílá markýza a rýmující se název. Markýza má různou šířku i velikost v závislosti na daném domě. Úspěšně tak mutuje v rámci lokality, ale zároveň si zachovává jasnou a výraznou identitu.
  • Dalšími prvky prezentace jsou vůně a hudba. Jde o podpůrné prvky, které v obchodě vytváří atmosféru domova, kterou si zákazník má zatoužit odnést domů. K tomu směřuje široká škála produktů v nejrůznějších cenových kategoriích, od 50 centů po desítky Eur.
  • Aranže v obchodě jsou jednak podle typu výrobku a jeho barevných variací (regály u zdí) nebo podle typických situací doma (stojany uprostřed). Barevně aranžované výrobky vytváří pocit harmonie, aranže situací navozují iluzi domova (nůž + ubrousek + jídlo atd.)
  • Obchod má také online verzi a promyšlený systém newsletterů podle sezón a svátků

RISK

  • Pokud vynecháte industriální prvky, můžete padnout po hlavě do chorobně přejemnělého doupěte, které odradí nesentimentální kmeny.
  • Širokou škálu produktů drží pohromadě promyšlené aranže a vizuálně dotažené produkty. Když se na to vykašlete, bude to chaos a nebude jasné k čemu obchod je a pro koho.