Cos

Oděvy, centrum Vídně.

VÝHRA

  • Oděvní značka, která ve své základní vizi zahrnuje mimo jiné respekt k architektuře – každá pobočka je navržena tak, aby v maximální míře zachovávala charakter budovy. Na fasádě je vidět jen logotyp s originálním osvětlením.
  • Grafická iluze 3D prostoru je převedená zpět do 3D s vnitřním osvětlením, které funguje vždy jen na jedné straně každého tvaru. Vytváří se tím originální prostorová hra – nápis je čitelný, ale není na první pohled zřejmé, co v něm vlastně svítí a co tvoří písmena. Mezi tucty bodových osvětlení a prosvětlenými nápisy to trhne oko.
  • Světlo je tak blízko omítky, že vykresluje její strukturu a dodává logotypu novou „příchuť“.
  • Umístění je ve výšce očí, aby z propracovaného konceptu prodali každý detail.

RISK

  • Firemní nápis ve výšce očí je pokušení pro sprejery a sběratele „čehokoli“, snáz se zničí nebo ztratí.