Café Atlas

Kavárna, centrum Brna.

VÝHRA:

  • Když chytře pořešíte marketing, stačí vám malý polep z řezané grafiky a necháte ve značení provozovny jen pár stovek.
  • Investice do kvalitního interiéru vytvoří přitažlivé prostředí pro zákazníky – i kdyby to bylo celé v komoušském mramoru jako tady.
  • Když vymyslíte pro provozovnu dobré téma, odlišíte se tím od konkurence. Café Atlas vychází z tématu gastronomický herbář / kabinet kuriozit, v nabídce je totiž tuna domácích a lokálních produktů. Téma se objevuje všude od lustrů, přes bar až po paraván nebo vitríny ve stolech.
  • Zaclonění výlohy se řeší posuvným systémem (zase s koncepčním motivem). Každý návštěvník si pak může výkladec zaclonit nebo chytat bronz.

RISK:

  • Přeženete to s intenzitou využití vizuálního tématu a omylem skočíte z glam stylu do disney landu.
  • Kvalitní vizuální styl vychází z toho, jak podnik doopravdy funguje = když tím nežijete, ksicht vás nezachrání.
  • DESIGN: Martin Hrdina