DELŠÍ ČTENÍ

Retail design & graffiti (Barcelona)

Obchodníci a sprejeři jsou dva naprosto nesmiřitelné tábory. Jedni prahnou po rebelii a svobodě, druzí hájí právo na prezentaci podle svých představ a chtějí chránit svůj často draze vypiplaný majetek. Do všeobecného zmatku se sunou street artový umělci se svým právem...

Když Pilát podniká v klášteře

Začínal s kočovným kávovarem v dodávce a učil pít dobrou kávu na různých místech po republice. Pak založil v Brně tři úspěšné osobité kavárny Tungsram, Atlas a Pilát a zásadním způsobem změnil kavárenskou kulturu. Ondřej Pilát je známou brněnskou postavou...

Design a výdělečnost: Když vymakaný design nestačí

V Brně úspěšně funguje síť prodejen se sušeným ovocem a oříšky, kterou vlastní rodinná firma OŘÍŠEK s.r.o. . Provozovny tvoří převážně stánky. V posledních letech se majitelé rozhodli o krok do neznáma a otevřeli dvě kamenné provozovny s jedinečným...

Proč cedule na baráku není branding

V českých ulicích v posledních letech vládne kombo cedule a polep. Nejlépe velká cedule, nejlépe polep s fotkou. Kde kdo si přes unikátní štukovou výzdobu plácne tuctový kus plastu a říká tomu branding provozovny. Když to dělá tolik podnikatelů, musí to...